0

Algemeen

Heeft u een algemene vraag? Wellicht staat het antwoord hieronder. Is dit niet toereikend? Neemt u dan contact met ons op via verkoop@euro-events.nl of via 088-3190740.

Ik heb gekozen voor betaling via Ideal, maar ik krijg geen betalingsomgeving!

Wij gaan eerst uw order verwerken. Hierna ontvangt u een orderbevestiging en een digitaal proefontwerp, waarbij een betalingslink voor Ideal gevoegd is.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Indien u producten hebt besteld die uit voorraad leverbaar zijn, ontvangt u een orderbevestiging per email van ons. Afhankelijk van de door u gekozen betalingswijze versturen wij de producten direct, of doen wij dit na ontvangst van de betaling.

Indien u bedrukte producten hebt besteld, ontvangt u van ons op werkdagen binnen 24 uur na uw bestelling een orderbevestiging met digitaal proefontwerp. Dit ontwerp dient u goed te keuren, per email. Bij alle producten starten wij de productie na ontvangst van uw goedkeuring en betaling. Let op dat een betaling bij ons geen goedkeuring van het ontwerp is!

Ik heb verschillende producten besteld en wil alles in één zending ontvangen.

Wij kunnen diverse producten niet in één zending versturen. Wij zullen echter wel maar eenmaal verzendkosten factureren. 

Hoe kan ik mijn bestanden aanleveren?

U kunt uw logo tot 2 mb uploaden tijdens de bestelling. Heeft u grotere logo's? Stuurt u ons dan het logo toe via WeTransfer. WeTransfer is een gratis uploadprogramma, waarmee u grote bestanden kunt versturen per email.

Een logo is bij voorkeur een vectorgericht EPS bestand. Naast EPS bestanden kunnen wij werken met AI bestanden, JPG bestanden (minimaal 300 dpi), PDF bestanden (minimaal 300 dpi) of PSD bestanden. Mocht u een speciaal bestand hebben, neemt u dan contact met ons op.

Indien u een speciaal lettertype wenst te gebruiken, ontvangen wij dit lettertype graag als TTF bestand. Wij bezitten enkel de standaard lettertypes.

 

Moet ik een account aanmaken als ik een bestelling plaats?

Nee dat is niet nodig, maar een account biedt wel vele voordelen. Wij raden het aan om een account aan te maken om de volgende punten:

- De voordelen van een eigen account zijn dat je bestellingen bewaard blijven en dus kan terugvinden en je deze gemakkelijk kan herbestellen. 

- Je kan zaken zoals de status van de bestelling, de voorbeeldtekeningen, de track & trace code en de facturen snel bekijken.

- Met een druk op de knop kan je de bestelling goedkeuren en betalen. 

- Alle contactgegevens worden opgeslagen waardoor je deze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen. 

- Heb je vragen over een specifieke order dan kan je met eenvoudige buttons direct contact opnemen met onze verkoopafdeling.