Lees hieronder de toegevoegde spoedvoorwaarden
We doen er alles aan om uw spoedbestelling zo goed mogelijk te verwerken. Mochten we denken dat dit niet gaat lukken zullen we binnen +/- 1 uur per e-mail (op werkdagen) contact met u opnemen.
Redenen voor wijzigingen/aanpassingen in de aflevertijd/dag kunnen zijn:
- Overvolle productie
- Onvoldoende kwaliteit van de aangeleverde bestanden
- Spoedlevering niet mogelijk op het adres (bijv. Op de eilanden, België)
Let op! Indien wij twijfelen over een van de bovengenoemde redenen, dan nemen wij per mail contact met u op. Wanneer wij geen reactie ontvangen zullen we ook telefonisch contact met u opnemen. Zorg daarom dat u bereikbaar bent.
Lukt het ons niet u telefonisch te bereiken, dan gaan wij alsnog over op productie van uw bestelling. De leverdatum verschuift dan logischerwijze afhankelijk van de reden enkele dagen vooruit.
Wij doen er echt alles aan om te voldoen aan uw spoedvraag. We werken met zorgvuldig geselecteerde vervoerders en koeriersdiensten waar goede afspraken mee zijn gemaakt. Toch kan er sprake zijn van een calamiteit waardoor een spoedlevering vertraging oploopt in het transportproces. Dit is overmacht waar wij geen aansprakelijkheid voor kunnen aanvaarden. In dat uitzonderlijke geval zullen wij alleen de in rekening gebrachte spoedkosten crediteren. Uiteraard zullen wij ook in dat geval onze uiterste best doen om een alternatief te realiseren.
Bent u echt afhankelijk van een product; kom dan uw bestelling afhalen in Echt of kies voor een koerier!